Bussdag

Vilken bussdag alltså, känns som om att jag har åkt buss halva dagen. Först Genarp-Lund och sen Lund-Lödde, träffa Fredrik i Lödde. Hem till honom och titta på film, Van the man 2 har jag för mig att den hette, sen åt jag där, mums, tittade lite på Let's dance och så fick jag en latte av Fredrik, gottigott!
Sen fick jag och Fredrik springa till bussen, bussen gick 21.43 och vi sprang hemifrån honom vid 22.35, så det blev lite bråttom, men vi hann.
Så hoppade jag på bussen, av bussen i Arlöv, skulle byta buss där. Fick stå och vänta i 8 minuter, kallt!
Sen vidare mot Genarp, var framme i Genarp 23.08. Och nu sitter jag här, och nej, jag spelar inte Harpan, jag är inte beroende av Harpan, nejnejnej!
Borde hoppa i sängen, ska upp och rida med Cecilia imorgon vid 10, jag kommer rida sovandes, och det kommer inte gå bra om Honey Bunny är pigg, vilket hon kommer vara. Den dummern bockade och sparkade bakut när jag red henne i torsdags, men jag satt kvar, vill helst inte ramla av i galopp från 2 meters höjd.
 Nej, nu ska jag inte spela Harpan. Och för er som är intresserade, mitt vänstra ben sover från foten upp till låret och jag måste erkänna, jag gillar känslan av det där kittlandet när man försöker väcka benet.
Tjingeling folket!
Ps, imorgon är det restaurang med familjen Nilsson, ska bli trevligt värre att träffa kusinerna igen! Vet inte om jag och Sofie hittar på något i Malmö senare, vi får se, trevligt kommer det bli iallafall!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: P

Sen fick jag och Fredrik springa till bussen, bussen gick 21.43 och vi sprang hemifrån honom vid 22.35, så det blev lite bråttom

Startkt jobbat att springa bakåt i tiden!!

2008-03-02 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback