Torsdag

128 danska glosor har förgyllt min kväll, jag verkligen älskar danska.
Men nu sitter de iallafall, hvis, hjem, forskellig, en saeting, en halsbetaendelse, at tage af sted, en kaereste + några hundra till.
Substantiven sitter också, så provet borde gå bra imorgon, har 40 minuter på mig, sen är det Lucia.

Lille pållen Tomtom gick bra idag när jag red, busade en del, och jag bara skrattade, inte bra, fy mig. Jag borde vara rädd för att ramla av, borde inte sitta och skratta åt honom, skärpning på mig! Om allt går bra så kommer han till mig nästa helg,
hi-hi-hi-hi, skoj! Blir en hel del jobb med den hästen, roligt.

Läkarbesöken igår och idag har gått bra, tror jag =) Får resultaten snart och efter det ska vi bestämma angående om jag ska opereras eller inte.
God bedring önskar vi min morfar, bli frisk nu!
Nu är det dags för lidt aftensmad och sen sängen.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback