Tisdag

He-he-he-he, jag uppdaterar idag också, duktigt!
Dagen har gått undan, precis som vanligt. I skolan så pratade vi betyg på datorkunskapslektionen, ligger på ett starkt MVG, fint! Pappa blir väl stolt som tuppen när jag berättar antar jag. Han och hans datorer, herregud.

Imorgon blir det läkaren för ytterligare en undersökning, sen hem för att plugga danska till provet på fredag.
På torsdag blir det läkaren för ännu en undersökning och sen vidare för att rida söta TomTom igen, söt pålle det där, hoppas på det bästa.

Slänger in en jätterolig film, om man har samma humor som mig och Sara är den iallafall rolig!
Den kan behövas såhär i dessa mörka vinter tider, mhm, that's right.

Take care.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Amelie

hahahahah, den har jag sett innan. världens nördigaste (men ball, och harry potter är tuf)

2008-12-11 @ 13:44:59
Postat av: sara

ÅH UNDERBARA YOUTUBEKLIPP. I MITT HJÄRTA.

Postat av: Anonym

haha vafan ?

2008-12-30 @ 21:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback