Söndag och noll julkänsla

Jag insåg just att jag hade 16 oöppnade luckor i min chokladkalender, gissa om någon just blev glad?
Jag trodde att jag skulle tycka att det var spännande med chokladkalender iår, men tyvärr inte, jag måste väl inse att jag håller på att växa ifrån det helt enkelt.
Fast lite spänning ska det nog finns i kroppen på julaftonsmorgon. Just nu finns det ingen.

Det börjar se lite ljusare ut, finns fortfarande en del stora frågetecken, men antingen så blir det något eller så blir det inte, och morfar ska bli frisk och han ska få komma hem från sjukhuset.

Men nej, he-he-he, finns bättre saker att göra än att sitta här och försöka hitta julkänslan, så varför inte gå och försöka övertala syster till att baka lussebullar?

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback