Onsdag, pinsamhetens dag.

Säger läraren åt alla elever att lyssna ordentligt, då lyssnar man när hon läser upp en berättelse, man sitter inte och håller på med annat så som du gjorde. När läraren bad dig återberätta berättelsen var allt du fick fram "vafan, vanfan, vafan, några människor, en orm, något om typ eh jag vet inte vad, äsch vafan". Det är andra veckan i skolan, borde man inte vara lite mer koncentrerad, skärpt och kanske en smula mer skolmotiverad? Att du sedan försökte skratta bort det gör bara allting ännu mer pinsamt. Och det gör mig otroligt arg, att du fullkomligt ignorerar läraren och sen försöker skratta bort det, det var något av det pinsammaste jag sett. Jag hade skämts om jag vore du, ojojoj vad jag hade skämts. Det du gjorde var rakt ut sagt pinsamt.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback