Söndag

Jag vet, jag har varit dålig på att uppdatera igen. Veckan har rullat på, jag har jobbat, varit iväg med Cecilia på både det ena och det andra, Calle har varit här. =) 
Sista veckan på jobbet närmar sig, det är dagar fulla med hästar och barn. Förra veckan var faktiskt roligt, trots allt regn, vi sliter på ändå, och det blir bra. Spök kvällen blev lysande, jag tror nog att alla blev rädda när Cajsa bara försvann och inte kom tillbaka, även vi ledare tyckte att det var lite obehagligt eftersom vi inte visste om att hon skulle försvinna.

Även skolstarten närmar sig, och innebandyträningen. På onsdag är det dags, första träningen.
Ikväll blir det släktkalas för mig, och jag är sjuk, väldigt roligt. 
OS är också igång, och jag tittar så fort jag har tid. Vilken invigning förresten, hyfsat läckert.
Och Sverige har redan en silvermedalj, bra cyklat!
Nej, nu är det OS tittande som gäller, innan gästerna kommer.
Take care, ciao!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Tessan

Tack, nej jag kan heller inte förstå hur man kan göra så mot en livskamrat :( det är hemskt .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback