Sommarlovets sista dag.

Sommarlovets sista dag- många tänker väl "usch och fy, inte skola igen." Jag tycker däremot att det ska bli spännande, roligt, jag till och med längtar. Nja, jag längar väl inte mest av allt till plugg och prov, men nya människor, nya möjligheter, ja, det längtar jag efter!

Igår var det Lund med Carro, Mika, Melina och Anna, det var busskorts uthämtningsdags. Och självklart var vi tvugna att testa våra nya fina busskort, så vi tog första bästa buss, och voila, det funkade utmärkt! Efter lite vandrande i Lund blev det lunch på Emmas café. Efter en god lunch blev det tåget till Malmö för min och Melinas del, där handlade och åt vi.
Vi hann även med att se Timbaktu och Tingsek, mhm, good guys that! Väl hemma i Genarp blev det mat och lite mys hemma hos Melina.


Idag skulle jag till Malmö med Sofia, men så blev det ju inte..  Stack till Lund istället och fikade med Norling och hennes kompis, senare blev det ut till Nova och fixa datorväska och maxtor, tack pappa!


Nu blir det sängen så jag är pigg och glad imorgon, fast det kommer jag vara i vilket fall som helst skulle jag tro..
Take care och alla ni ungdomar som börjar gymnasiet imorgon, good luck! =)


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback