Genarpsdagarna

Förfest hos Sabina igår innan vi gick ner till Fjärilsparken och de berömnda "Genarpsdagarna" 
Det blev dans, sittning i tält, vakter som sa till, vakter som åter sa till, par som bråkade, ännu lite mer dans, och så prat. Prat, prat, prat. Kvällen och natten var mycket trevlig!
Hemma vid halv 4 och då somnade jag som en stock, vilket resulterade i att jag försov mig lite imorse, men vid 10 var jag uppe och skuttade ( det tog verkligen emot att gå upp kan jag informera er om, jag hade gärna sovit till 11-12.. ) och vid 10.20 var jag hos Cecila.

Idag blir det en slappedag med film och en kopp varm choklad, kanske två  koppar till och med.
Imorgon är det skola, träffa Ida en stund i Lund och sedan till Cecila.

Take care.


Ångest och dåligt samvete.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback