Träning x2.

Dressyrträningen idag gick toppen! Honey Bunny var väldigt samarbetsvillig när jag gjorde rätt, väldigt härlig känsla! Dock tyckte hon att det var jobbigt att verkligen arbeta under sig i galoppen, så hon bråkade lite och hoppade rakt upp i luften samtidigt som hon bockade, tjohej! Jag satt kvar, och skrattade, vilken häst alltså, så rolig att rida.
Kristina tyckte att jag var väldigt duktig som klarade av en så stor häst, och att jag kunde rida henne så bra, kändes väldigt roligt att höra.
Cecilia tyckte också att det såg väldigt bra ut, hon sa att jag utvecklades fort och att jag red riktigt snyggt.
Dressyrträning nästa fredag också. Innebandyträningen idag gick också bra, tänka sig.
Nu blir det strax sängen, det är ju en dag imorgon också.
Godnatt gott folk.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback