Meningslöst.

Nu när vi har lärt känna varandra, nu när vi har kommit igång på riktigt, nu när det går så jäkla bra, nu när du har börjat tycka om mig, nu när vi har roligt tillsammans, då är det slut. Återigen tvingas jag skiljas från en bästa vän. Det är andra gången på mindre än ett år. Stannar du inte så funderar jag allvarligt på att sluta rida. Får jag inte rida dig vill jag inte rida längre. Det känns inte roligt längre.
It's just my luck!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Balle

haha alltså, jag trodde du pratade om en människa, så jag blev liksom tjockt fundersam när du sa att du inte fick rida honom längre. sen kom ja på att de va en häst. eller jag antar det? xD snilleblixt.

2008-04-04 @ 23:12:25
Postat av: Amanda

hahahahhahahahaa jag reagerade också som balle först!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback