Godnatt!

Bloggen funkar igen, jippijej.
Nästa fredag blir det återbesök på sjukhuset för att sätta på 24 timmars EKG.
Hoppas att de hittar något som är fel, eller att det helt enkelt är stress, men det vill jag inte att det ska vara, även fast jag misstänker att det är så.

Imorgon blir det dressyrträning i ridhuset med Honey Bunny, för Kristina Klang. Och jag är riktigt nervös! Sen blir det vidare till Vilda för att hålla lektion för henne, ska träna omhoppningssvängar. När jag är klar där blir det innebandy träning.
På fredag blir det nog stan och på fredag kväll har jag absolut ingenting planerat, inte på lördag heller. Följa med mamma&pappa på 40-års fest? Inte speciellt lockande, nej. Så, någon som vill hitta på något på lördag? Call me!

Nu ska jag gömma mig under täcket och inte tänka på något alls, speciellt inte på dig eftersom du bara gör mig besviken hela tiden.

Godnatt gott folk!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback