Don't tell me you're sorry, cause you're not

Idag har jag gjort något nytt, somnat direkt när jag kommit hem. Raka vägen upp i sängen och somnade direkt, sov i 2,5 timme, tvingade mig upp vid 18.30, hade kunnat sova ett bra tag till.
Kvällen har flytit på, har inte gjort någonting förutom tittat på "Så ska det låta" och sen något program med Magnus Uggla och det var faktiskt underhållande, trodde Uggla var en torrboll men icke sa nicke.
Imorgon hade jag tänkt komma upp tidigt, good luck. Tänkte rida vid 9 tiden, saken är bara den att jag tänker inte ställa någon förbannad väckarklocka, jag ska slippa det imorgon faktiskt, och utan väckarklocka vaknar jag tidigast 10. Fast å andra sidan, vem vet, jag kanske överraskar mig själv?

Måste ut och springa imorgon också för att kolla av knät till matchen på söndag och framförallt cupen i GBG den 1-4. Valborg blir antingen fest eller så blir det bara mys med vänner, har samling i Genarp vid 6.45 den 1:a, tåget till GBG går vid 8 tror jag. Jag hade hoppats på att få sova på tåget, men ska hela a-laget också åka tåg upp så lär det inte vara tyst, jaja, det löser sig. Har första matchen vid 13.30. Nu jäklar ska vi spela bra innebandy, tjejer!

I onsdags var jag och Melina i Lund och åt glass och kanelgifflar på Stortorget, det var väldigt mysigt, och gott!
Bara så att ni vet.
Nu ska jag nog hoppa i säng och titta på Walk the Line. Kan verkligen rekomendera den filmen.

Don't tell me you're sorry, cause you're not.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback