+

Matchen gick toppen, vinst med 9-0, och jag gjorde mål, backhand, liiite stolt över mig själv. Jättebra spelat av oss, tjejer! Bara kunde dock dragit ner på både slagen och svordomarna, men är man dålig förlorare så är man.
Min kondition är dock inte något att vara stolt över, måste ta tag i den när vi kommer hem från cupen, för såhär kan vi inte ha det!
Direkt efter matchen var det ut i stallet och rida Honey Bunny, gick helt okej, hon var stark och pigg idag. Bilder och filmer hittar ni kanske här senare. Mamma red också Honey lite, såg bra ut.
Nu blir det sängen, jag åt massor innan, så nu är jag trött. Fast innan jag hoppar i säng ska jag nog ta en glass.
Imorgon blir det skola och sedan ut i stallet och rida. Nej, nu väntar glassen.
Ciao!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback