Nothing else matters.

Jag är ändå ganska duktig, bloggat 2 dagar i rad, jag måste ha slått mig någonstans.. Klumpig som jag är har jag slagit mig idag, skadade knät idag på idrotten, samma knä som jag skadade på Lundacupen, bra gjort av mig. Så nu gör knät ont och det är svullet som en fotboll, så ingen träning för mig imorgon, och förmodligen ingen match heller i helgen. Men äsch, jag klarar mig!

Imorgon, fredag, blir det stan med Amelie, vi ska äta på restaurang, haha. Tänkte även passa på att shoppa någon snygg tröja till festen på lördag, har inga roliga kläder som jag inte har haft på tidigare fester. Så ge mig gärna massa tips och råd! Nej, nu ska jag släcka i taket, tända massa ljus, sätta på lite bra musik, ta min filt och gå och lägga mig i min myshörna och sova 10 minuter, sen ska jag plugga NO, organisk kemi.
Är verkligen urless på det, så tråkigt, men det måste göras.

Take care.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback