Jättekidnappad.

Nu är jag riktigt förbannad, hade skrivit världens längsta blogg och så när jag ska publicera det så är jag utloggad! Jävla kommunist blogg, usch. Så nu drar jag en kort sammanfattnig istället, orkar inte skriva om allt.

Prao på Kicks, helt okej förutom att man måste vara finklädd dvs gå i klänning och höga skor.
Jag strejkar och går i jeans. Kom in en snubbe idag som ville ha hjälp, så först fick han hjälp av Agneta, men han tyckte att hon var för gammal så han krävde hjälp av mig istället, jaja visst tänkte jag. Efter 30 minuter var jag lagom trött på honom. Det började med att han skulle ha en parfym, och han ville att jag skulle ge honom tips eftersom jag var ung och snygg. Han frågade hela tiden "vad tycker du om denna, är den fin, hade du blivit tänd på mig om jag hade den på mig, ska jag ta den", grymt jobbig. Han skulle bara ha en parfym, han gick därifrån med parfym, hudlotion, ansiktskräm, deo och ansiktsmask. Han var 33 år, gym instruktör och han skulle ut och ragga och hoppades på att stöta på mig, jaja lugnt äckel.  Och sen hade vi en gubbe som kom in igår och bjöd 12.000 för mitt hår, nejtack, jag behåller det gärna själv.

Börjar 12 imorgon, riktigt skönt faktiskt, sovmorgon för min del, kan verkligen behövas. Fast jag kommer förmodligen sitta uppe och kolla på alla dåliga program som går på nätterna, typ CSI och så.
Men först blir det duschen, och sen har jag lovat att slå Calle in pling.
Take care.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback