Det strålar en stjärna.

Öppethus idag på Polhem, Katte och Vipan. Polhem och Katte var bra, Vipan var hemskt, inte engagerade ett dugg. Sånt stör mig, de får en chans om året att marknadsföra sin skola, och de vet inte ett skit.

Efter öppethus blev det Burlöv Center med M&P, fikade på Espresso House och sen gick jag runt i affärer medans dom handlade mat och sånt. Köpte en mössa, haha, IMPULSKÖP!
Sen vidare till Malmö för att träffa Elin, hur trevligt som helst! Blev fika på Baristo, stor Vanilj Latte, mums!
Kom in en kille utklädd till pirat och satte sig bredvid mig, hur najs som helst förutom att han hade en papegoja på axlen som jag inte gillade, inte riktig då men ändå. Det enda han säger är "hej snygging" & "hejdå snygging". Han går ut igen och där står hans kompisar och filmar! Chockad var ordet. Så jag och Elin följde efter piraten och hans gäng, och han gick och pratade med alla, gick in överallt och pratade, och självklart filmade hans kompisar det. Vet inte varför de filmade eller varför han gjorde så, men aja.

Och nu ikväll blir det mys eller fest med lite vänner, kommer säkert bli trevligt, blir nog jag, John, Jansson, Niklas, Martin och kanske Harald. Får hoppas att min kära flickvänner också vill komma.

Och förresten, jag kan hela världshistorien. På norska.
Checka --> 
http://www.youtube.com/watch?v=9WsuTHSGBGc om du också vill kunna hela världshistorien. Rätt sköna snubbar alltså, haha.

Och igår var jag i Lund med Amelie, vi hade tänkt äta på restaurang, haha, lyckat säger jag ju bara. Vi gick in på hur många restauranger som helst, men där var verkligen bara massa gubbar i 50-års ålder. Och nej, vi kände inte riktigt för det. Så det blev Wrap House, snygging som serverade också, alltid ett plus! Och sen blev det nattfika på Espresso House. Mycket trevlig kväll/natt! Och jag säger bara en sak, Domkyrkan på engelska, Stupidchurch, ja, vi vet att det är fel men det var jäkligt roligt igår kväll.

Nej, nu ska jag inte plåga er mer med mitt tråkiga liv, så TJENAMOSS!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback