DET SNÖAR!

Och mitt liv går under, snö, usch fy och blä. Jag blir deprimerad alltså, det ska inte snö redan.
Nejnejnej, snö sugs upp av molnen igen, försvinn till Lappland eller något. Sydafrika! Dom har nog aldrig sett snö, seså försvinn bort dit nu. Bra början på veckan, åhnej. Men nu vet ni mina starka känslor för snö iallafall
Me löves snö. Nej, okejdå, det kan vara kul med snöbollskrig.
Så people, snowbollswar ( snöbollskrig på engelska enligt mig )?!
Nej, nu ska jag gå och klä på mig så att jag slipper förfrysa i detta kalla landet.
Och sen blir det bussen in till Lund och Kicks, sista veckan där nu.
Och har jag tur så blir det även läkare/ massör denna veckan, så jag kan få ordning på mitt knä.
Jag vill börjar träna igen!

Skriver nog mer ikväll, tjing!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Anonym

alltid kul med snö:)

Postat av: KALLE

Vi kan myysa i snön !!

2007-11-27 @ 22:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback