A long time.

Ojsanojsan, det var ett tag sedan jag skrev. Jag är sämst på sånt alltså. Men aja, gjort är gjort och inte gjort är inte gjort, fiffigt sagt av mig. Har hänt en massa men jag orkar inte ta upp allt, det är ju en hel del som har hänt sedan förra inlägget, som var den 3:e februari.
Jag borde plugga nu, får skriva mer här någon annan dag, vilket lär bli om kanske 8 månader?  Eller jag kan ju försöka bli bättre på att blogga, WISH ME GOOD LUCK!
Nej, nu ska jag gå och fundera ut hur man förbränner socker, kolhydrater och något mer. Jag tycker verkligen inte om NO prov, uschusch.
Tjing!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Maja

JA ! äntligen börjar du skriva blogg igen, har kollat den varje vecka sedan februari. haha, beroende eller vad.. hoppas verkligen du fortsätter att skriva blogg, tycker du skriver hur bra som helst, älskade ditt inlägg om lycka, mkt fint !

2007-11-14 @ 22:32:09
Postat av: Carl

nu bevakar jag både din bildagbok och din blogg jag gillr de du skriver. och dina bilder på bilddagboken är läckra du är läcker

2007-11-15 @ 16:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback