You make me smile, please stay for a while.

Idag har jag och pappsi varit och inhandlat en ny säng till mig, ( även fast jag fick ny för mindre än ett år sen ).
Blev en stor säng denna gången, 1,40. Så nu hoppas jag att jag inte ska ramla ner för sängen något mer.

Pratade med favorit Anna för några minuter sen och förhoppningsvis så åker jag upp till henne den 11:e januari, ska bli kul att träffas igen, var riktigt längesen! Också  kanske jag äntligen kan säga till Anton " jag kommer den 11:e, så då kan vi festa!".

Behöver jag säga att jag hade en bra jul? Nej, tänkte det. Men det var en bra jul iallafall.
Haha, jag och farfars tant hade högljudda diskusskusioner som nog alla blev lite chockade över, hon och jag tyckte ju inte riktigt lika. Men jag vann diskusionen, yes! Och jag hade faktiskt rätt, för det viskade farfar till mig sen ;D
Imorgon blir det stan med Amanda och Sofia, REA!  Och klippning och färgning vid 17. Och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska göra med mitt hår, great!

Och nu ska jag gå och lägga mig i min stooora säng och titta på film.
Take care people!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback