The winner takes it all

"Du är den enda som bryr dig, den enda som frågar hur jag mår".
Haha, ett skratt rakt upp i ansiktet på mig eller vad? Hur många gånger har inte jag frågat dig hur du mår, hur många gånger jag inte försökt hjälpa dig? Hur många gånger har du frågat mig hur jag mår?
"Du är den enda som bryr dig, den enda som frågar hur jag mår" - måste säga att det känns bra att läsa det! Räknas det inte att jag har försökt hjälpa dig i snart 3 år? Räknas inte alla gånger jag har suttit och lyssnat på dig? Räknas inte alla sms och samtal? Räknas det inte att jag har hoppat över saker som har varit viktiga för mig och för att jag ska må bra bara för att du ska må bra istället? 
Räknas inget jag har gjort? Och så säger du till den här personen "du är den enda som bryr sig, den enda som frågar hur jag mår" Jag känner mig så totalt meningslös, allt jag har gjort, är det meningslöst?
Jag har satt dig framför mig själv, helt i onödan? För du har tydligen glömt att jag finns, du har glömt att jag har varit där för dig i snart 3 år. Visst, det är bara ett sms du har skickat, men det sårade faktiskt mig att läsa det.

Ni kanske inte förstår men jag orkar inte förklara, och ni behöver inte kommentera något dumt och onödigt för jag är trött på sådana kommentarer. Jag fixade inte denna bloggen för att få negativ kritik på hur jag ser ut eller för att få kommentarer som "Jag är stenkåt på dig snygging". Ska ni kommentera så gör det ordentligt, för annars tar jag bort bloggen. Och det är jätte snällt och gulligt av er som har "försvarat" mig, tack!

Nyår imorgon, FEST! Och Jag fick precis reda på att jag fårt träffa Niklas alias NillePille på nyår, och då blir det garanterat roligt!
Nu blir det duschen och sen film.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Sandra

Riktigt onödigt med sån tråkiga komentarer,ja! Jag tycker iaf att det är trevligt att läsa din blogg.
Gott nytt år!

2007-12-31 @ 13:30:16
Postat av: vibo

Tråkigt med den här personen som inte vet vad man ska prioritera. Men en del av meningen med bloggandet är att skapa diskussioner och då måste några vara negativa till det du skriver.

2008-01-01 @ 14:20:56
Postat av: Ida

Vibo: Jo, absolut. Men jag tycker inte att de borde vara "negativa" om hur jag ser ut osv, de borde inte diskutera mitt utessende. Men självklart är det så att man ska ge kritik och så, absolut!

Postat av: Anonym

Det är ju ingen som diskuterar ditt utseende?

2008-01-02 @ 22:02:15
Postat av: Ida

Kanske för att jag tagit bort de kommentarerna?

2008-01-03 @ 13:11:38
URL: http://ohyees.blogg.se
Postat av: vibo

Nej, hur du ser ut ska de skita i. Du är vacker (:. Ta bort kommentaren om du vill.. :D.

2008-01-03 @ 16:54:13
Postat av: melina

jag tror jag vet vem detta handlar om och jag förstår dig. att du reagerar som du gör är så mänskligt det kan bli.
personen i fråga bör tänka efter, och inte skriva saker till folk som inte egentligen är sanna. orden tappar sin mening och liknande fraser som "du är den ända som bryr sig, den enda som frågar hur jag mår" kan ha blivit ett uttryck att använda sig av då man redan tjatat ut de andra fina uttycken som man använder då man vill visa att en människa betyder något.
äsch, det här blev bara komplicerat. vi tar en diskussion om saken soooon

2008-01-05 @ 00:35:10
URL: http://melinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback