Right here waiting for you.

Då var prao:n över, tråkigt faktiskt. Har haft 2 väldigt roliga veckor, gonna miss it all.
Det var hemskt att gå därifrån igår, och Sara och Agneta gjorde det inte enklare eftersom de grät. Det blev gruppkram ( en lååååång, helt crazy ) och sen var jag tvungen att springa till bussen. Fick lovord av dem iallafall, "hade du varit 18 år hade du varit anställd direkt", "du är utan tvekan den bästa praktikanten vi har haft", och mycket mer. Kändes verkligen kul att höra att jag har varit duktig, jag behövde höra det efter en ganska tuff vecka, inte på prao:n utan i livet. Jag säger bara en sak, TUSEN TACK NI SOM JOBBAR PÅ KICKS!

Och till något mindre roligt. Jag börjar faktiskt tröttna på dig, alla dina ursäkter och dina dåliga förklaringar.
Borde egentligen inte ge dig fler chanser, men dum som jag är så gör jag det. Dummadumma mig.
"ge mig inget hopp på oss om du inte har någon tro."

Förresten, jag var och julhandlade idag! Eller jag skulle handla julklappar och så, men det blev ju ungefär ingenting med det. Hittade verkligen inget roligt, bara massa tråkiga saker. Men det löser förhoppningsvis sig.

Ikväll blir det mys med favoritflickorna, mysigt värre! Har inte träffat dom på 2 veckor, så det blir nog mycket babbel, alltid trevligt att höra senaste nytt också!
Men först blir det middag med familjen, TACO, mumsfillibabba!
Avslutar med att lägga in en überbra låt, och den stämmer nästan exakt just nu.

Oceans apart, day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you nexy to never
How can we say forever

Wherever you go
Wherever you go
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here, waiting for you

I took for granted, all the times
That I thought would last, some how
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near to you now
Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy

Wherever you go
Wherever you go
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here, waiting for you

I wonder how we can survive
This romance
But in the end, if I'm with you
I'll take the chance

Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here, waiting for you
Waiting for you




 

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback