Never.

It's time to face the truth,
I will never be with you.
image7

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: COOLAST MED MÅNGA O

du gillar verkligen den bilden? :S

2007-12-24 @ 11:30:38
Postat av: anonym

håller med förra. du har den typ övverallt :S

2007-12-24 @ 14:20:45
Postat av: Ida

ja det gör jag. gör inte ni era omogna offer som inte vågar skriva namn? och det är ganska kul, jag har låst min bilddagbok så att inte alla kan kolla den, och ni säger att jag har den överallt, jag har den på bilddagboken och msn, och alltså måste ni känna mig, åh, detta är så kul. vilka ÄKTA vänner man har! varför säger ni inte bara vem ni är? nej, just det. ni är fega, moget.

Postat av: Amelie

Jag tycker att den är fin iallafall, riktigt fin :)

2007-12-25 @ 02:06:54
Postat av: Mattias

jag tror bara att ni är avundsjuka för att Ida ser bra ut, annars skulle ni inte kommentera så. och att ni förmodligen är hennes "vänner", bra vänner ni är i så fall! jag håller med Ida, mogna ni är. verkligen jätte mogna, väx upp och inse att vissa ser bättre ut än andra, som i detta fallet, Ida ser säkert bättre ut än er, och därför väljer ni att kommentera som ni gjort. Ida bry dig inte om dom, du ser bra ut och denna bilden är riktigt fin!

2007-12-25 @ 13:44:41
Postat av: COOLAST MED MÅNGA O

Hahaha omg!Det är ingen som har överhuvudtaget klagat på hennes utseende. Kolla själv en extra gång,innan du öppnar din stora käft full med skit snack!

2007-12-27 @ 18:59:25
Postat av: Mattias

Oavsett vad ni säger så tror jag att ni är avundsjuka, annars hade ni inte skrivit så. Ida är en snygging, och ni kan inte acceeptera det.

2007-12-31 @ 14:17:50
Postat av: vibo

Haha, orka diskussion om en bild^^. Men man får väll hoppa in. Det är en fin bild så det är väll inget fel med att ha den på olika ställen. Sen att de anonyma tycker att bilden är för på många ställen är väll deras val. De behöver iofs inte titta. Mattias verkar mest försöka ställa in sig hos Ida men jaja. Fin bild Ida :).

2008-01-01 @ 14:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback