Jag är äcklad, och ännu mer äcklad.

Ja, jag är äcklad. Jag tycker verkligen inte om att du lägger ut bilder på min rumpa på bilddagboken, där vem fan som helst kan se det, känns jäkligt roligt faktiskt! Att du ens tar en bild på min rumpa, bara det är äckligt, varför egentligen? Och jag vet om att du har tagit bilder på mig flera gånger, men jag har alltid lyckats radera dom.

Du kan ju räkna med att jag kommer hämnas, jag kan ju lägga in någon av alla de bilder du har skickat på dig och din kropp, utan att jag har bett om att få bilder. Skulle du gilla det? Du skulle inte skämmas?
Du hade blivit arg men du tror inte att jag blir det när du lägger in bilder på min rumpa? Nej, jag ska acceptera det, jomen visst. Och att du ens vågar säga "vill ha dig" till mig, in your dreams säger jag bara, in your dreams.
Du anar inte hur bra det känns när i stort sett alla vet att du har lagt upp en bild på min rumpa, det känns rent ut sagt skitbra, verkligen skitbra! Jag är riktigt trött på dig, riktigt, riktigt trött på dig. Jag kan inte ens gå till skolan i de kläder jag vill längre, för jag vet att du kanske tittar ögonen ur dig eller att du tar någon bild och visar för dina kompisar som du har gjort så många gånger förr. Det är sjukt, verkligen helt sjukt. Och att du inte slutar fast jag har sagt till så många gånger, snart anmäler jag dig, visst det känns fel att anmäla en klasskompis men har jag något val? Du förstör så mycket för mig i skolan, att ständigt behöva tänka på vad jag ska ta på mig, vad jag kan ha på mig utan att du tar massa bilder. Jag vet att jag inte borde bry mig, men det känns så otroligt äckligt att veta att du kanske tar en bild eller två om jag har "fel" kläder på mig. Att du säger saker som "jag betalar dig om jag får duscha med dig" "den står fan så fort man ser dig", får mig att må illa, jag blir äcklad.
Ska jag acceptera detta eller vad ska jag göra?
För helvete, du är 15 snart 16, väx upp. Vilken man du är alltså, helt sanslöst.
Ge upp grabben, du kommer aldrig få mig.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Melina

Förstår att du är upprörd Ida!

2007-12-11 @ 21:23:36
Postat av: Amelie

Helt rätt Idis!

2007-12-13 @ 23:09:20
Postat av: robin

hahahahaha har jag fotat fler gången

2007-12-19 @ 15:54:41
Postat av: Ida

Åh, skämms du nu Robin? Både du och jag vet att du har fotat mig måånga gånger! Men visst, jag förstår dig, jag hade också skämts om jag vore du.

2007-12-19 @ 16:00:47
Postat av: Anonym

Jag hade också skämmts lite, lite pinsamt att vara så desperat.

2007-12-19 @ 18:37:06
Postat av: Anonym

Du överreagerar, du håller fan inte på att dö. Tänk på att killen också har känslor, och jag lovar att du sårat de nu på ett ställe där vem fan som hellst an se det, för att citera dig. Tänk lite på honom.

2007-12-25 @ 21:15:52
Postat av: Calle

Klart som fan att hon inte överreagerar! Det är ju inte mer än rätt att hon berättar, hon kunde anmält honom till polisen istället, vilket tycker du hade varit bäst? Och du, MOGET att vara anonym.

2007-12-25 @ 21:56:20
Postat av: Jonte även Conny

Word Calle

2007-12-26 @ 19:04:13
Postat av: vibo

Haha, lag på att du inte får fota folk som inte vill bli fotade ^^.

2008-01-03 @ 16:56:37
Postat av: Hanna

anomym: du är medveten om att Ida inte nämde några namn va, de so nu känner sig träffad får ta åt sig. Jag tycker att du har helt rätt Ida,

2008-01-04 @ 01:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback