God Jul!

Julafton idag, jippijej! Jag tycker fortfarande att det är otroligt spännande, är som ett litet barn igen!
Och detta är min första jul som brunett.
Kalle Anka är tradition, måste ses varje år. Klockan 14.55 sitter jag i soffan och väntar på att det ska börja, får inte missa en minut. I år firar vi jul med farmor&Sven och farfar&Inger, trevligttrevligt.
Julmaten är ingen höjdare enligt mig så jag ska få överraskningsmat istället, mamma är snällis.
Kommer säkerligen bli något gott! Nej, nu ska jag gå ner och äta pepparkakor och dricka mjölk medans dom andra dricker glögg. Som sagt, jag blir som ett barn på julafton, och hur många barn tycker om glögg? Nej, jag tänkte det, inte många.

Och tack alla som har skickat supergulliga sms-julhälsningar, och alla som har ringt, gullisar!

Ha en riktigt bra jul och ta hand om varandra!
GOD JUL GOTT FOLK!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Amelie

Och det ska bli spännande att se ditt hår, brunis! :D

2007-12-25 @ 02:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback