Det är synd att du är så söt.

Tjenishejsan! Jag hade tänkt skriva en lång blogg idag, men nej, Amelie och Hanna ringde precis, ja, vi pratade alla samtidigt, och dom sa att dom kom till mig så det var bara att ta på sig lite kläder och städa rummet.
Blev en snabbstädning med hjälp av min snälla syster, TACK LINN,  och på med lite kläder bara.
Kommer säkert att bli en mycket trevlig kväll, även fast jag är trött som en get idag efter alla dagenshändelser som t.ex stan med Amelie, släktträff, kurragömma med lilla kusinen, monopol med kusinerna och en massa annat, kort sagt, jag är trött, min släkt är krävande och galen, ohyes! Men väldans trevliga och roliga också!
Och Martin och Anna var här igår, trevligt! Jag och Anna stod nog i en kvart och försökte få ur glassen ur formen, kände mig som en riktig hemmafru, nya yrket för mig kanske? Hur som helst så fick vi ut glassen så att vi kunde fixa efterätten, och den var MUMS! Var en väldigt trevlig kväll. Och jag kan inte förstå hur lilla kusinen Martin sprang runt och lekte kurragömma med mig för några år sedan, och nu är han 22, jäklar vad tiden går fort. 

Börjar undrar vart Amelie och Hanna har tagit vägen, dom kanske har lurat mig?
Nej, för nu kommer dom, TJING!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback