Concrete angel.

Jahapp, då var man sjuk. Roligt värre, eller inte. Jag som hade superduperbraiga planer för dagen, det sumpades ju totalt. Hoppas jag är frisk imorgon, så dunder tråkigt att bara vara hemma, jag är rastlös.
Har mest tittat på tv och knarkat ipren idag, inget funkade, I still feel sick.
Och tv4 har börjat sända IDOL från början igen, gissa vad jag har kollat på hela dagen.

Har pratat med Cecilia idag, hon ville ha hjälp med Honey Bunny, får se om jag rider henne i helgen, bamsehästen.
Snart är det bonde söker fru, dagens höjdpunkt, lätt bäst! Bara kom på det sådär.

Och för er som inte vet; jag får inte träna på ett x antal veckor. Var hos doktorn med knät förra torsdagen, fick en utskällning av farbror doktor för att jag inte kommit in direkt när jag skadade knät, vilket var i februari.
Men jag menar, knät var ju bra igen efter 3-4 veckor, sen att jag har märkt av det lite då och då har jag inte brytt mig om, sånt som händer ju, ingen fara trodde jag. Sen skadade jag ju det för 4 veckor sen, och svullnaden har inte gått ner än, och det gör ont när jag springer, funnyball säger jag bara. Så farbror doktor gav mig träningsförbud till knät var röntgat, vilket lär ta ca en månad. SKA JAG INTE FÅ TRÄNA PÅ 1 MÅNAD?! Gissa om jag har spring i benen, har inte tränat på 5 veckor, och jag får inte träna på ett tag till, inte träna något som har med att springa och göra iallafall. Men jag har gjort upp ett eget träningspass, situps, armhävningar, rygglyft och sånt blir det för mig nu, och även en del yoga, och självklart promenader.
Sen när knät är "friskförklarat" igen så blir det innebandy onsdag&fredag, friskis&svettis måndag, tisdag, onsdag,torsdag&söndag + idrottslektionerna i skolan, 2st, om nu det räknas.

Och jag måste verkligen byta namn här på bloggen, ohyees, jag menar, hur snyggt är det på en skala?
Men hur gör man?! HJÄLP SÖKES!
Nejtusan, nu har Bonde söker fru börjat, JEJHEJ!



Through the wind and the rain
She stands hard as a stone
In a world that she can't rise above
But her dreams give her wings
And she flies to a place where she's loved
Concrete angel

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Amanda Rosende

läs gärna mitt inlägg om psykisk/fysisk sjukdom, vad är värst?

Postat av: Melina

ida VAFAAAN, varför har du ikke informerat mig om denna mycket intressanta blogg tidigare?

2007-12-05 @ 23:03:50
URL: http://melinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback